söndag 30 november 2008

snart har helgen vecka 48 tagit slut

någon som är anonym har skrivit att vi inte ska sluta skriva. det är säkert tim. hej tim!
i helgen har jag fyllt år, så amanda, amanda och linnea firade henne som aldrig förr. det var kul. sen på kvällen kom tim och vi tittade på en jättedålig film. det var kul. sen somnade jag tidigt. igår sjöng två pojkbandare på åhaga, det gick jättedåligt, men det var kul. idag sjöng vi där med, det var kul.
jag är även förkyld, kan jag passa på att berätta. det svider i näsan så fort jag rör på mig. som en äcklig jävla snorhög sitter jag här. det är inte kul.
snart ska jag åka buss hem till min mamma, och det lär ju vara kallt ute. 
lille göte ligger här på ladd, längtar tills fabror 30gig kommer hem från thailand. han lever loppan där serni, precis som min bror. 
lille göte är i och för sig fin på sitt vis, men det är så tråkigt att han är så liten att man bara får plats med en del sånger man gillar, och tappar bort honom hela tiden.
nu blev det här ett skitdåligt inlägg.
det är inte kul.

Inga kommentarer: